fota
strzałkanajwyższa jakość

NASZE PRODUKTY

Szybki dostęp:

Przełączniki rodzaju pracy:

rys historyczny PD-2

Przełącznik do samochodów z wtryskiem benzyny. Posiada dwu-kolorową kontrolkę rodzaju pracy (gaz/benzyna), kontrolkę REZERWY i dotykowy przełącznik rodzaju pracy. Wyposażony został w płynną regulację czułości wzmacniacza impulsów zapłonowych, dzięki temu pracuje poprawnie przy niskiej amplitudzie impulsów.

rys historyczny PD-2A

Przełącznik do samochodów z wtryskiem benzyny. Posiada dwu-kolorową kontrolkę rodzaju pracy (gaz/benzyna), kontrolkę REZERWY, dotykowy przełącznik rodzaju pracy i dodatkowo wbudowany przekaźnik czasowy z płynną regulacją czasu przełączenia. Wyposażony został w płynną regulację czułości wzmacniacza impulsów zapłonowych, dzięki temu pracuje poprawnie przy niskiej amplitudzie impulsów.

rys historyczny PD-2B

Przełącznik do samochodów z wtryskiem benzyny. Posiada dwu-kolorową kontrolkę rodzaju pracy (gaz/benzyna), kontrolkę REZERWY, dotykowy przełącznik rodzaju pracy i dodatkowo wbudowany prosty emulator 1-kanałowy z płynną regulacją czasu nakładania się paliw. Wyposażony został w płynną regulację czułości wzmacniacza impulsów zapłonowych, dzięki temu pracuje poprawnie przy niskiej amplitudzie impulsów.

* - nowość! wkrótce dostępne

rys historyczny PD-2L *

Przełącznik do samochodów z wtryskiem benzyny. Posiada dwu-kolorową kontrolkę rodzaju pracy (gaz/benzyna), pełne wyświetlenie poziomu gazu i dotykowy przełącznik rodzaju pracy. Wyposażony został w płynną regulację czułości wzmacniacza impulsów zapłonowych, dzięki temu pracuje poprawnie przy niskiej amplitudzie impulsów.

rys historyczny PD-2AL *

Przełącznik do samochodów z wtryskiem benzyny. Posiada dwu-kolorową kontrolkę rodzaju pracy (gaz/benzyna), pełne wyświetlenie poziomu gazu, dotykowy przełącznik rodzaju pracy i dodatkowo wbudowany przekaźnik czasowy z płynną regulacją czasu przełączenia. Wyposażony został w płynną regulację czułości wzmacniacza impulsów zapłonowych, dzięki temu pracuje poprawnie przy niskiej amplitudzie impulsów.

rys historyczny PD-2BL *

Przełącznik do samochodów z wtryskiem benzyny. Posiada dwu-kolorową kontrolkę rodzaju pracy (gaz/benzyna), pełne wyświetlenie poziomu gazu, dotykowy przełącznik rodzaju pracy i dodatkowo wbudowany prosty emulator 1-kanałowy z płynną regulacją czasu nakładania się paliw. Wyposażony został w płynną regulację czułości wzmacniacza impulsów zapłonowych, dzięki temu pracuje poprawnie przy niskiej amplitudzie impulsów.

rys historyczny PD-7

Przełącznik rodzaju pracy do instalacji gazowej wyposażonej w reduktor "elektronik".Posiada dwu-kolorową kontrolkę rodzaju pracy (gaz/benzyna), kontrolkę REZERWY i klawiszowy przełącznik rodzaju pracy.
 

Emulatory wtrysków:

produkty

rys historyczny PD-20

PD-20 Emulator do wtrysku jednopunktowego.
produkty

rys historyczny PD-20S

Emulator wtrysku do samochodu FIAT Seiceto z silnikiem o pojemności 900ccm.
produkty

rys historyczny PD-21

Emulator wtrysku wielopunktowego max 4-cyl. (10-15 ohm) płynna regulacja czasu nakładania się paliw; okablowanie z wtykami (EUROPA).
produkty

rys historyczny PD-21A

Emulator wtrysków 4-cyl. z okablowaniem "do cięcia" gdzie rezystancja wtryskiwacza mieści się w zakresie 10-16ohm.
produkty

rys historyczny PD-21AJ

Emulator wtrysków 4-cyl. z okablowaniem "do cięcia" gdzie rezystancja wtryskiwacza mieści się w zakresie 5-10ohm.
produkty

rys historyczny PD-21AM

Emulator wtrysków 4-cyl. z okablowaniem "do cięcia" gdzie rezystancja wtryskiwacza mieści się w zakresie 2-5ohm.
produkty

rys historyczny PD-21B

Emulator wtrysków 2-kanałowy z okablowaniem "do cięcia" gdzie rezystancja wtryskiwacza mieści się w zakresie 10-16ohm.
produkty

rys historyczny PD-21F

Emulator wtrysku wielopunktowego max 4-cyl. (10-15 ohm) płynna regulacja czasu nakładania się paliw; okablowanie z wtykami FIAT.
produkty

rys historyczny PD-21R

Emulator wtrysków 4-cyl. z okablowaniem "do cięcia" przeznaczony do samochodów z modułem zapłonowym RENIX. Rezystancja wtrysku ok. 2,6ohm
produkty

rys historyczny PD-22

Emulator wtrysku wielopunktowego
max 6-cyl. (SILNIK RZĘDOWY)płynna regulacja czasu nakładania się paliw; okablowanie z wtykami (EUROPA).
produkty

rys historyczny PD-22A

Emulator wtrysków 6-cyl. z okablowaniem "do cięcia" gdzie rezystancja wtryskiwacza mieści się w zakresie 10-16ohm.
produkty

rys historyczny PD-22AJ

Emulator wtrysków 6-cyl. z okablowaniem "do cięcia" gdzie rezystancja wtryskiwacza mieści się w zakresie 5-10ohm.
produkty

rys historyczny PD-22AM

Emulator wtrysków 6-cyl. z okablowaniem "do cięcia" gdzie rezystancja wtryskiwacza mieści się w zakresie 2-5ohm.
produkty

rys historyczny PD-22V

Emulator wtrysku wielopunktowego max 6-cyl. (SILNIK w układzie V) płynna regulacja czasu nakładania się paliw; okablowanie z wtykami (EUROPA).
produkty

rys historyczny PD-44

Emulator wtrysków HONDA CIVIC 1.5 w układzie z podwójnym wtryskiwaczem. Dwa kanały z okablowaniem "do cięcia".
produkty

rys historyczny PD-45

Emulator przeznaczony do wtrysku mechanicznego KE-JETRONIC.
 

Emulatory sondy LAMBDA:

produkty

rys historyczny PD-10

Emulator sondy LAMBDA przeznaczony dla sond z napięciem wyjściowym 0V - 1V

produktyrys historyczny PD-10A

Emulator sondy LAMBDA przeznaczony dla sond z napięciem wyjściowym 0V - 5V
 

Przekaźniki czasowe i przekaźniki do resetu ECU:

produkty

rys historyczny PD-24

Przekaźnik czasowy z płynną regulacją czasu przełączenia. Maksymalny prąd ciągły jaki może popłynąć przez przekaźnik to 8A.
produkty

rys historyczny PD-50

Przekaźnik czasowy zbudowany specjalnie do RESETU pamięci w komputerach samochodowych ECU.
produkty

rys historyczny PD-55

Przekaźnik czasowy zbudowany specjalnie do RESETU pamięci w komputerach samochodowych ECU. W porównaniu do PD-50 ten przekaźnik został dodatkowo wyposażony w regulację czasu rozpoczęcia RESETU i jego czasu trwania.

Sumatory impulsów zapłonowych:

produkty

rys historyczny PD-15

Sumator impulsów zapłonowych. Maksymalna ilość wejść (cewek) 6. Sumator nie wymaga zasilania jedynie masę, wejścia 6szt i jedno wyjście.Nadaje się do układów zapłonowych o amplitudzie impulsów min. 10V
produkty

rys historyczny PD-16

Sumator impulsów zapłonowych. Maksymalna ilość wejść (cewek) 6. Sumator posiada na każdym wejściu wzmacniacz impulsów zapłonowych, dzięki temu działa niezawodnie przy amplitudzie impulsu już od 2,5V. Wymaga doprowadzenia zasilania +12V.
 

Inne urządzenia:

produkty

rys historyczny PD-30

Stabilizator wolnych obrotów do samochodów wyposażonych w układ regulacji wolnych obrotów typu V.A.E.

rys historyczny PD-5

Urządzenie zabezpieczające przed niekontrolowanym wypływem gazu w instalacjach z reduktorem podciśnieniowym.
produkty

rys historyczny PD-12A

Emulator czujnika ciśnienia bezwzględnego M.A.P wersja z okablowaniem do cięcia.
produkty

rys historyczny T2

Trójnik do wody wykonany z wysokiej jakości tworzywa. Średnice końcówek trójnika 16x19x16mm.
produkty

rys historyczny T1

Trójnik do wody wykonany z wysokiej jakości tworzywa. Średnice końcówek trójnika 16x16x16mm.

 

 



o firmie | produkty | dokumentacja | download | sklep ON-LINE | kontakt | Copyright by PROTEC DIGITAL © 2009